søndag 4. januar 2015

PLN utfordring nr 1 2015



Her har det skjedd lite på bloggen siste 6 mnd, men nå er jeg ute av dvalen.
Project Life Norge har en utfordring i Januar som fristet veldig.







Jeg har valgt tema NYTT, fargene håper jeg er godkjent, og elementene jeg har benyttet er Washitape, på bildene, stjerner som er sprayet med Glimmer Mist og kant punch er benyttet på alle bilder. Jeg har tørrembosset Godt nytt år kortet med en embossingfolder med snøstjerner. Bokstavene på er Thikers.
Her er mitt bidrag: Jeg sliter veldig med å ta bilder i Lommene. det blir gjennskinn etc, men håper dere ser ok lell.



7 kommentarer:

  1. Denne var lekker!! herlige farger, og absolutt godkjent ;)
    nydelig med de embossa kortene..
    Takk for bidrag til Plin sin januar-utfordring :D

    SvarSlett
  2. Kjempe fin PL side du har laget!
    Tusen takk for at du bidrar på utfordringen hos Project Life i Norge.
    Klem fra DT Vibekke

    SvarSlett
  3. Jättefint uppslag! Tack för att du är med i utmaningen!

    SvarSlett
  4. Vilken fin sida! Härliga kort du valt! Gillar också att du använt röd text som bryter av! Tack för ditt bidrag! Mvh DT malin

    SvarSlett
  5. Kjempefin side :) Kult at du har tapet fast det ene bildet! Kult med stjernene på bildet også :) Klem fra DT Monika

    SvarSlett
  6. Utrulig kul side! Likte at du har brukt embossing folder på nåken av korta:-)
    Takk for at du deltar:-)

    SvarSlett
  7. Flott side du har laga! Takk for at du deltar i utfordringa hos Project Life i Norge :)

    SvarSlett