torsdag 27. desember 2012

Topp 10 2012

Har skjønt at mange lager Topp ti liste fra bloggen sin, nå er ikke jeg en superblogger, men en topp ti kunne jeg tenke meg lell.
Her er min 2012 liste:

17. mai 2010: Bilder samler seg opp, men har deltatt på en utfordring på scrapping i 2012. Det satt fart på scrapping og rydding i bilde bunker. Denne her er en enkel LO, stripene er kuttet i papir.
 Her har jeg laget en kortholder, etter mal fra Papirpikene. Skal lage flere i 2013, kjempe kjekke å ha ha kort i, har en plan om en boks per tema, feks bursdag, jul, konfirmasjon...
 Her er en LO hvor jeg skulle teste ut bruk av mine sprayer. Jeg måtte jo ha noen få når dette ble brått populært. Dette er bilder fra vi var i Finland i sommer. Karusellen på Hotellet måtte testes hver dag.
 Her er et kort laget til en utfordring hos sketchy colors. Kortet er til en nyfødt baby til en kollega.
 Julekort lages hele året her. Her er et som jeg laget til en utfordring hos Kreativ Hobby.de har de herligste norske tekstene.

 Her er et brette kort jeg lærte per Skype av ei god venninne. Laget til en 40 års jubilant på jobben.
 Her er en LO fra den gang Joakim var 6 år.Mao 13 år siden. Tiden flyr.. men han vil kanskje ha et album innen han blir 30?
 Strand LO fra sommeren 2012, fra ferie i Homborsund med gode venner.
 Her er en LO fra Hunderfossen sommeren 2011. Dette var spennende, lyd og figurer og karuseller.
 Her er en LO med Joakim, endelig 18 år.
Dette var årets kreative innblikk fra meg. Har gått mest i LOer og julekort dette året, håper på mer tid til kreative møtepunkter i 2013. Utfordringen hjemme nå er deltagelsen fra Martea på snart 4... Hyggelig med selskap, så lenge sakene mine overlever kreative innspill i den alderen...
Takk for alle tilbakemeldinger.

14 kommentarer:

  1. Så mye flott du har laget :) Ideen med kortholderen tar jeg med meg!Så kjekt! :)

    SvarSlett
  2. Kjempemye flott du har laget i år :) Knallfine kort og LO`er :)

    SvarSlett
  3. Flott liste! Synes det er vanskelig med 17 mai bilder, så den digget jeg!
    Ønsker deg ei fin romjul og et godt nyttår!

    SvarSlett
  4. Kjempeflott liste. :)
    Syns du er flink. :) Godt nyttår.

    SvarSlett
  5. Mine favoritter er Karusell-LOen og babykortet!
    Flotte farger og fint oppsett. Godt nytt år!

    SvarSlett
  6. Flott liste. God idé med kortholder :)

    SvarSlett
  7. Fy søren så mye flott du har laget i 2012. Her fant jeg virkelig mange favoritter. Alle er unike og med hver sin herlige stil! Må uansett si at det babykortet var utrolig søtt!

    SvarSlett
  8. Flott topp 10 liste du har!
    Likte spesielt godt lego-LOen, og kortholder ideen!

    SvarSlett
  9. Herlig liste! Likte godt karuselloen og babykortet :o)
    Riktig goft nytt år til deg og dine :o)

    SvarSlett
  10. Mye flott du har laget.
    Godt nytt år.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  11. Så mye fint du har scrappet!!
    Gleder meg til å se mer fra deg fremover. Og jeg ønsker deg et fargerikt og kreativt 2013!!

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  12. Härlig "lista" över året som gått! Så mycket fint du har gjort! Gillar särskilt kortet till babyn, så fint färglagt och snyggt komponerat!

    Gott nytt, kreativt år!

    SvarSlett
  13. Så mange flotte lo'er :)Min favoritt
    må bli 17. mai siden :)

    Ønsker deg et spennende og kreativt 2013.

    Klem Siwert

    SvarSlett