søndag 28. oktober 2012

Jeg er med!


Jeg meldte meg på Kreativ Hobbys juleutfordring tidligere, og har fått beskjed nå om at jeg er med! 
Så nå er jeg igang med julekortproduksjon,mer ivrig enn før. Her er kriteriene i utfordringen: (kopiert fra Kreativ Hobbys Blogg

SELVE UTFORDRINGEN 

Lag 12 julekort. Julekortene må ha min. 2 stempler fra Kreativ Hobby på forsiden av kortet. Stempler fra andre produsenter kan ikke brukes på forside (du kan bruke vintagebilder eller lignende). Kun kort som er publisert etter at utfordringen starter blir godkjent.



Jeg har mange stempler fra Kreativ Hobby fra før, men skal bestille litt nytt også. 

Her er mitt første kort:

Hjørne stempel og sirkel stempel fra Kreativ Hobby
Vintage bilde, usikker på hvor det er hentet fra
Pebbles festet på det lille sirkel stemplet, 
Prima Swirl og prima blomster. 
Dies fra Sherry Lynn
Pyntepapir:Maja design

1 kommentar:

  1. Så nydelig kort du har laget Merete. Nå må vi Skype kreativt sammen en dag snart ;)

    SvarSlett