søndag 15. juli 2012

Papirplanetens vervekampanje

Her har du muligheten til å vinne promarker tusjer for400 kr. hos Papirplaneten. 
Jeg er kjempeglad i mine, og koser meg masse med de,men de blir jo slitne etter noen år, 
så en oppfrisking er kjekt:. 
Sjekk deres innlegg HER om hvordan du kan bli med.


lørdag 30. juni 2012

Yasmins blogg candy

Se for en flott candy. Yasmin feirer publisering i Inzpiria, et fantastisk blad medlitt om alt for oss kreative. Min kreative front er nettbasert om dagen  i "tittepåandres" ting formen..... men planen er å finne frem saks, papir og stæsj i dag.
Kos deg i Yasmins blogg, og jeg håper jeg trekker det lengste strået her. Se så mye flott:
Bloggen hennes finner du HER

søndag 10. juni 2012

en sommerlig fargeklatt

Jeg så når alt var montert og stansa og ja alt dill..at motivet er kav skeivt...
Men her er nå kortet..så får jeg se hva jeg får gjort for å rette opp...

Stempel: Bildmålarna, farget med promarker/ flex marker
Mønsterark: Basic Grey
KArtong: Gul og Grønn Bazzill
Annet: Roser, osteklut.
Dies: Ulike spellbinder dies rundt motivet, selve kortet er stanset ut med en dies serie jeg fikk låne på Mjøs treffet..

fredag 1. juni 2012

Bildmålar i pastell

Her er et bidrag til Promarker Norge sin Pastell utfordring
Kortet er stanset ut med en dies fra Go Kreate. kjøpt på Unik.
Kartong: Rosa og kremhvit bazill.
Motivet : Mimosa hatt fra Bildmålarnas
Fargetmed Promarkere
Buttons: Andrine og Marens landhandleri
Mønster papir: Maya design
Annet: Sommerfugl dies, organza bånd, halvperler, spellbinder dies

lørdag 12. mai 2012

En LO fra den gang da....

Det var en gang vi var på tur inntil 2 ganger i året og hadde masse tid til å nyte livet...
Da vi hadde mange mil i mellom oss til daglig og pendling i helger var tingen..annenhver helg var det barnefri, og tiden var ens egen..
Her er en LO fra en av våre turer den gang da...

Papir: maja design, kjøpt hos Unik. 
Clips: Basic grey
Klistrebokstavene er små stickers kjøpt hos Andrine og Marens landhandleri. 
I en er en Thikers. 

Lidyllisk giveaway

På bloggen Lidyll kan man nå være med i en giveaway om noen fantastiske postere fra ReStyle. 
Utrolig herlig retro med klare farger og en stilren print. 
En slik hadde gitt en herlig fargeklatt på kontoret mitt. 
Lidyll er en herlig blogg jeg besøker nesten dagelig, ogjeg anbefaler virkelig en titt innom. 
Bloggen finner du HER 
Bare se på den herlige posteren :




torsdag 10. mai 2012

1001 kort hos Kreativ hobby

Kreativ hobby har en fantastisk Blogg candy. 
Kan vinne stempler til 1000 bokstavelig talt.
Selve candyen og kriteriene finner du i Kreativ Hobbys Blogg 
Den herlige butikken til Kreativ hobby finner du i Larvik. 
Har aldri sett den in live, men Nettbutikken kan jeg. 

Nettbutikken finner du HER

mandag 9. april 2012

Skisseutfordring, Sketchy colors #112

Her er mitt bidrag til Skeetchy color #112
Det er Marianne Skjelstad som har laga ukas skisse, 
en tusenkunstner innen papir. 
Her er min løsning på skissa:

Stempel: Mosdigistamps
Pebbles, Freebie fra et medlem på Scrapping (klarer ikke finne tilbake til produsenten.)
Papir: Pion design 
Bazzill
Ulike dies, blomster og blonde. 

Skisse utfordring, Sketch Saturday week 202

Da er påsken 2012 snart historie, og den avsluttes med litt kortlaging. 
Her her jeg brukt en skisse fra Sketch Saturday 
Har laget et barne bursdagskort, med en 3 åring i hus trengs det til tider.
 Stempel: Rubberstamps fra MoManning.
Fargelagt med Pro - og flex marker fra Letraset.
Rød og Hvit bazzill
Pyntepapir fra 3ndy papir
Knapper og klistrebokstaver. 


tirsdag 27. mars 2012

Påske giveaway

Se på denne herlige Påskegiveawayen hos Stine mors små øyeblikk
Tenk både kreative innslag og sjokolade til påske. Snakk om feriekos.