tirsdag 27. mars 2012

Nå er det snart påske

Og hva er da mer morro enn påskenøtter, påskehopp og andre aktiviteter?
Jeg ser frem til rolige dager og kos.
Hos Poppy design har de en påske hopp som varer til 6. januar
Se hva man kan vinne:

Kos deg med hoppen. Og nyt de deilige vårdagene.

lørdag 24. mars 2012

Ski treff

..er to ganger iåret. Skikkelig anti SKI gåing... og bare kos på Drømtorp vg skole. Skikkelige vitamin- innsprøytninger blottet for hvile. trenger egentlig en feriedag i etterkant.. npe jeg alltid glemmer i forkant..
Jeg pleierikkeålage noeserlig.. men denne gangen, så glimta jeg til med 8 kort og 7 LOer...
Albuma til unga vokser.
Har mye å trene påmht stæsj og pynt..Men det er vel trening som skal til?
Ark: Maja design
To ulike quick-kutz alfabet som jeg lånte
Rød, svart og grønn bazzill

torsdag 15. mars 2012

Et dåps kort

Her er et dåpskort laget på bestilling.
Mønster papir: Maja design
Kartong: Blå og brun
Stempel: Momanning
Annet: Spellbinder, blonde tape, glitter bokstaver, sommerfugl dies og perler

tirsdag 13. mars 2012

en bildmålar jente

Disse stemplene er kjempeflotte. koser meg med de.
Dette kortet er til ei lita jente.
Stempel: Bildmålarna
Papir: Poppy design (Vibeke Spigseth,hun lager utrolig herlige ark)
Stæsj: Utstanset sommerfugl i bazill o ei rose fra Prima, SPellbinder dies, stanset med Big shot

søndag 26. februar 2012

Rosa og brunt baby kort

Lenge mellom slaga her ja... men her er iallefall et kort.
Babykort trenger man jevnlig, så det er greit å ha liggende
Stempel: Sugar Nelly, fargelagt med promarkers
Pyntepapir: Melissa Frances
Bazzill: Brun og rosa
Annet: blomster og spellbinder

søndag 29. januar 2012

Julekort i Januar...

Er jaggu ikke stas... Men har man meldt seg på en utfordring med 6 per mnd..ja så har man jo det.
Her er et enkelt kort. Jeg laga 5 like, men lite poeng i å legge ut alle 5..

Tekst: North Star Stamps
Pyntepapir: Maya design
Kartong: Off white og rød bazzill, Glatt og Canvas
Primaswirl og blonde. 

søndag 22. januar 2012

Årets første julekort

Da har jeg startet oppfyllinga i julekort boksen.
Kartong:Rød og offwhite bazzill
Stempel: North Star Stamp
Blomster: Unik Hobby, div roser i ulik str.
Annet: Cuttlebug embossingfolder, organza bånd

lørdag 21. januar 2012

Pion design har en herlig candy

Arkene deres er helt nydelige,og med muligheten for å vinne,må jeg jo bare slenge meg med! 
Candyen finner du HER


Vil samtidig vise et kort jeg har laget med Pion ark, til en fantastisk kollegas 50 års dag. 
Det er et "Tag in a box card", tutorialen fant jeg hos Stamp Artic.Marianne er heltrå på ulike brette teknikker og farge sammensetninger til sine papir prosjekter. 
Her er kortet brettet ut, Lommen med gavekortet brettes inn,og tagen puttes i lommen på langsiden.
Ark: Pion design
Kartong: Craft kartong fra Bazzill,ogoff white smooth kartong fra Bazzill
Blomster:Kort og godt, North Star Stamps
Stempel: Stempelglede.

søndag 15. januar 2012

Et kort til en herlig kollega

Har laget to kort til en kollega i dag, her er det ene:
Stempel: Bildmålarne
Papir: Pion design
Kartong: Craft kartong fra Bazzill
Motivet er fargelagt med flexmarkerer og promarkere.
Annet: Dies og blomster, stikcles
Jeg deltar på Passion for Promarkers med dette kortet.Temaet er en sang. "min" sang er Jeg har en gammel teddybjørn... skikkelig barndomsminne :o)

søndag 1. januar 2012

HURRA JEG VANT

Snakk om å få en god start på det nye året. Føler kortlaginga sitter langt inne fortia, men tok meg litt sammen og laget sluttinnspurten på julekorta i desember, og to sendte jeg inn til Desemberutfordringa til Kreativ Hobby, Og jeg ble valgt ut til utfordringens beste bidrag. http://kreativhobby.blogspot.com. Frem med kortstæsj, sats på at ungen har tenkt å leke alene hele dagen.

Nå har jeg lyst å lage kort nå.
Takk for dytten, Kreativ hobby.
Kortet finner du HER